svenska hjärtan

Bloggtorka.se
Har inte alls orkat skriva, men var somsagt i Sälen från förra sändagen till torsdagen med våran klass och andra klassen på BF eftersom det är en kurs som ingår (Y)
Haft utförsåkning då man fått lärt sig om man inte kunnat eller bara åka, super! Så åkte bräda båda dom förmiddagarna och brassade på med slalom det som jag kan bäst resten av tiden & hoppa lite, superkul!
På kvällarna hade vi ibland stjärtlappstävling & tävlingar i grupperna som vi bodde, information av fjällräddningen osv.
En dag var det längskidåkning uppe på fjället, hur fint som helst i bästa vädret! Och så himla roligt att alla ramlade när det lutade neråt eftersom det itne fanns spår då ännu, höh. När vi grävt bivacker osv var mina fötter döda, då var det inte kul längre, men dom kom tillbaka igen och hemvägen var funny för de gick så jävla fort (Y)
Bjudit lärarna på mat en kväll,varit i fjällkyrka, köpt världens värdelösaste pizza,myst framför tvn med dom bästa, det var über!

I fredag av ren slump fick jag höra att Nisse hade fest och följde med Melissa,pierre & andersson. Och roligt var det ju! Lite tråkigt att musiken typ pajjade men tur rätt sent, bäst att träffa gamla klasskamrater och prata sjuka minnen och andra som var där som varit mig väldigt nära på olika vis, hur bra människor som helst.
Skorna var typ helt pajj och stinker öl,fy.
Glömde helt bort att jag hade kvällen i stallet för det, snacka om känna sig dålig och ha skuld, tur att dom var hemma.
Lördag var det toppenväder! Ridning var planerat men när jag läser på tavlan så var hon halt, så typiskt! Så det blev bara annat göra, minns inte vad jag gjorde mer.

Nu ligger jag bara här i sängen, försöker ytterst lite läsa på idrottspapprena men det är inte mycket alls, har varit i stallet och tänker inte ens nämna vädret.....
Men mamma är så bra och ska göra tacos ikväll, yeeeey!
Kommer bilder från Sälen resan senare!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: