bajsplugg

uschja, mycket av den här dagen kändes ganska onödig, fått lite koll på matten men det är snart borta eftersom inget sätter sig i min skalle nu för tiden, prov på onsdag, hej underkänt. Äntligen är muntliga nationella i engelska gjort med fanny och martina, tycker det gick väldigt bra faktis! :)
Har varit ute och sprungit en sista gång innan brinellrundan som vi springer i skolan imorgon, men det gick inte alls bra dumma mage, gjorde situps och grejjer sen iaf. Carina ringde också så har daphne imorgon och rida vilket jag hoppas jag hinner, ville inte alls säga nej fast jag egentligen inte har så mycket tid och måste plugga till provet men av bra väder och när hon är på topp (hoppas jag) så vill jag verkligen så vi kan springa lite!
Men aja, nu pluggar jag till mitt tal imorgon och matte nu, ska laga foodie nu så jag får äta mina grapefrukt som jag köpte sen,
hujjs stora och små kottar!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: