barnens dag

ojoj vilken dag, helt slutkörd i mina ben så vet inte var jag ska ta vägen, det var bra med folk på Barnens dag vilket blev lyckat, full fart vid ponnyridningen näst intill hela tiden,  lite favvovarning på ponnyn knoll & midi som jag fick prova rida på, så himla mysig!! :) Fast kändes ovanligt i westernsadel så kändes som jag red ganska konstigt, haha!
Dirr jag kom hem så böt jag om i det fina vädret och stack ner och mockade och red Daphne, dock hade hon sår vid munnen så blev bara skritt och klätter så vi red ut med Paulina och brille men gosh va pållarna krångla idag :}
Sen kom regnet , blööö.
Vi bestämde att jag ska fota när Paulina hoppar Cyganek lite någon dag i veckan, skojjsigt :)





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: