naive

sådär ja, nu har jag nyss bakat en lovely blåbärspaj, mums!
Innan det övningskörde jag till Nordansjö för jag ville springa därifrån, tog 20min, hade blivit ännu kortare om jag inte gått genom byn men vill inte springa runt där, haha! Men så det var bra gjort :)
Och innan det var jag ner till stallet och tog in krakarna med andra och borstade av nuttan,underbaring. Tråkigt att så många av hästarna kommer åka på bete i sommar, blir bara antagligen 3 i "vårat" stall där jag är mest och 3+ fölet i det andra. nej det har ju inte kommit än, kommer säkert i mitten på maj istället om de tog fel datum.
Och innan det var jag i skolan, åkte hem tidigare och skippa trafikkunskapen och besökte min apu plats igen, fick mitt omdöme som var bara bra och hjälp med uppgifterna. Barnen skrek mitt namn och varenda liten unge stog runt om mig när jag kom in, haha gullungar. En liten present, ljuslykta fick de av mig också så nu får de tänka på mig när de tänder den.
Känner verkligen som fredag idag, knäppt!

Nu ska jag försöka plugga lite, vet inte vad som händer imorgon, går knappt att planera något tycker jag, ska iaf ner till stallet och sköta åt shaquine och borsta hästar.   piiiiiz aut

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: