seven days a week

sådär ja, nu flyttade jag om i mitt rum igen och det känns jättebra, mycket mysigare såhär, har också ätit en hel färsk ananas, yes ingen älskar det som jag!
Blev inget spring idag men istället riktigt rent på rummet och APU uppgifter gjorda så nu känner jag att jag börjar komma ner på marken igen, skönt.
Imorgon är det som fredag, sista dagen innan helg ! Ska ner till skolan där jag hade praktik och prata uppgiften, få ett omdöme och hälsa på kidsen som säkert flyger på mig :)  På tal om det så tyckte åsa-maj mitt riskbeteende barn som jag berättade om som var unikt var så intressant så jag skulle få berätta om diagnoserna för alla, haaah jag som älskar -.- :))

I helgen sov vi hos emma i Åvestbo, så jag övningskörde dit och lollo var med, hoppas hon inte blev för skrajj, heh. Först var vi ute och fotade jag,Emma och Louise innan de andra kom, blir superfina bilder i skogen men det suger att jag var så ful med snebena så kändes helt sabbad på varje kort -.-
Sen droppade tjejerna in, sara,jennie,alexandra och Matilda :) Vi lagade hemmagjord pizza, åt massa gott och tog massa mer kort,kollade filmer och sov en aning, dagen därpå var det toppen väder så vi låg ute och solade lite på altanen, hur über som helst :D
Sen glömde jag bort att jag hade nutsi den dagen, så glömsk när det är så mycke ;s Men ringde ägaren igår medans jag red Daphne och det var inga problem för hon va ändå där, fick andra dagar i veckan ist :) Så nu blir det häst varje dag resten av veckan.










KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: