silly boy

sådär då, kan säga att jag fortfarande har fullt upp, alla slänger på oss plugg nu så bläää.
Fotade Linnea & Paulina vilket gick bra så det kommer med lite bilder på det också, så skojj :) Men i fredags var jag i Avesta med tjejjor, åt pizza kollade runt och shoppade lite, hittade kjolen jag velat ha länge inne på HM på rea stång, och rea priset av det så 50KRONOR! kostar fortfarande 249kr på internet, hihi!
Sen åkte vi hem, fixade och tog slagget i fagersta, vi cyklade ut till eskiln jag sara och lollo till mysiga vattenskidarstället och badade och bastade men kuliga typer till natten, ja det var mitt första dopp!
Trött på morgonen hämtade familjen mig så åkte till till Stockholm (Ekerö) eftersom vi skulle hälsa på släkt som jag nästan aldrig träffat, och senare dök även totte & nisse upp :)
Kom hem runt 1 inatt så idag har jag bara kilat ner till stallet och myst till åskan kom, hann inte ens rida för dumma skitplugg som borde ta slut, nu är det mindre än 2 veckor kvar iaf, omg.


kjoolen









Lördag






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: