cheer up

är otroligt trött efter SACO mässan nu och vet inte hur mycket klokare jag blev?
Kollade iallafall och tog broshyrer om saker som jag varit intresserad av så som bartenderutbildningar, hälsoutbildningar, au pair i australien/nya zeeland, vill till värme!
Jag vill veta att om jag gått en utbildning att jag kan få jobb i det yrket också så jag kanske inte bara slösar bort mina pengar på något som inte kommer utnyttjas. Och var jag ska få fram dom pengarna ifrån först?  blää
Vill iallafall bort någonstans och tog broshyrer om skolor i Örebro,Halmstad, Göteborg och så vidare men jag vet ju inte alls vad jag vill göra, personlig tränare eller sådant vore också roligt, reseledare, socionom, idrottslärare eller bara behandlingsassistent? Förstå vilket problem jag har...
Kommer säkert inte komma någonstans med mina tankar ändå.
Och det värsta är att jag inte vill göra något ensam så känner ni som jag hojta.

Har precis bakat en kladdkaka så muuuuuumms

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: