globen nästa

Dagarna går så fort så det är sjukt och mindre än en månad til julafton.
Jag gillar min praktik som bara den, dom är så söta och snälla så.
Efter praktiken gick jag till stallet och mockade och borstade, tog med ett ljus och tände i stjärnans fönster och bara satt där, gud va det kommer ta tid. Andra skulle ju beskriva mig som värsta djurvännen men det är jag väl också, så jag är inte den bästa på att hantera situationer som dessa. Det är kärlek till den hästen alltså
Föresten kom min mössa idag så har gått runt med den inomhus, überskön!
Lär sova snart eftersom jag tagit ledigt för att åka till globen imorgon med stallet så ska dit till 6 imorgonbitti först innan vi åker


sista bilden på tufflan i tisdags ♥


KOMMENTARER


Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26 // 13:46:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: