saker man ser

känns inte som lördag riktigt eftersom vi var i skolan idag på öppet hus, stog i stort sett hela min tid vid att göra krabbelurer som är så sketans gott, men hur många besökare kom det?
Resten av min familj var i Västerås men när dem kom hem hade dom med sig ett nytt ris med belysning i till mig jag som ville ha ett högre, jättefint!
Så fick jag en reflexjacka att ha till stallet och en tomteluva med paljetter, haha.
Sa att de skulle kolla på ett stativ åt mig, så kom de hem med ett? JAAA, gud så skönt det känns att få lite stabila bilder
Känner att det är rätt skönt att bara vara hemma och vila upp sig lite, snart är det äta pizza också, kan bli lite bättre men det är så mycket bättre!




KOMMENTARER


Fin blogg =)

2010-11-23 // 21:27:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: