slit

hejsan hallå
Idag har varit skapligt segt, mådde inte helt okej till en början så sov i soffan ett bra tag, har iallfall tagit mig till stallet och varit ut med syster, victor och chili på julskyltningen, inte för att det var något, ingenting alls.
Blev ju en liten utgång igår för mig och louise efter vi varit hos jesper med några killar. Men det var väl kul men ska då inte säga att jag minns allt, ångest eller inte, haha det vet jag inte.
Föresten var det kul i globen också, kom hem vid halv 3 på natten efter ha sett hoppning,dressyr osv. Fick även se bl.a Carolina Gynning rida och ramla, haha. Och han i arn och bandet apollo drive spelade, nu i efterhand kom jag på att det är dom som sjunger calling out ihop med Lazee.
Ska väl försöka komma i säng i någorlunda tid så man orkar en veckas praktik igen :)


KOMMENTARER


ja, det skulle behövas. men det beror på vilken tid :)

2010-11-29 // 19:56:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: