vinterkyla

orkar inte alls med internet här hemma nu, ingenting fungerar och allt segar satan.
Men jag orkade iallafall med praktiken idag, fått veta att jag ska jobba helg sista veckan med utvecklingsstörda barn, det blir spännande och det tycker dom också är rätt eftersom jag just går Barn & Fritid. Men det var långa dagar så får se hur det blir. Nu ska jag börja göra mer självständiga saker med brukarna som tex. gymnastik, tyckte jag var det redan men nu får vi se hur det här blir, det går nog jättebra för dom är så goa så :)
Tog en extra vända hem idag och sen gick jag till stallet och hjälpte till att plocka in hästarna.
Nu kollar jag på eva & adam, bästa ever, pappa kom precis in och skratta för att jag kollar på det (som alltid) hehe!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: