baktime

hej alla fans! ( jag vill faktis se livet enligt rosa )
Håller på med en kladdkaka just nu, syster ville att jag skulle baka något, det tackar ju inte sabine nej till heller. Så det blir ju något gott att äta så då måste jag faktis plugga lite hälsopedagogik om stress, något jag verkligen har.
Mina lår är helt döda än sen jag red i söndags, fifan.
Nu blir det lite stalldagar igen när dom är nere och tävlar, tänkte att jag kunde ta med hästen Morritz och gå imorgon en skön tur och sen kanske springa om jag orkar, då är jag iaf uppvärmd. Vädret idag sög ju så har varit lat.
Torsdagen blir mysigare, då ska jag borsta fuxar och fodra kvällen.

Praktiken är nog fixad nu hoppas jag, det känns skönt skönt! MEN..
skolan suger ***** , heh


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: