dom där jag kommer ifrån

skapligt trött jag är nu alltså, tror jag har sovit i mer än 2 timmar iaf, så inte blev det något plugg gjort då, ajaj.
Har iallafall bestämt vadjag ska baka för tårta imorgon till stallmötet eftersom jag ramlade av förut (Y) och inte blir det morotskaka längre så ni vet utan något med daim och ananas på igen för jag älskart, supergott hoppas jag, har aldrig testa göra denna :)
Gymmade lite efter skolan idag med saris så något bra har jag gjort iallafall. Och igår åkte jag till Avesta med Melissa och solade, var visst någon intensiv solning på det jag tog så jag tror jag blev solbränd för fick fläckar på ryggen, men nu är det borta, pjuh.
Känner att jag vill veta vilka som läser min blogg också, känns lite obekvämt faktis (?)

aja, jag orkar inte göra något. jag är så jäkla skoltrött.....

yummie!

KOMMENTARER


Jag läser hihi*!

2010-10-27 // 11:36:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: