nu har jag nyss legat och krälat på golvet med armhävningar,situps,utfall osv. stark chey
Sprang också till stallet och jäklar, så mörkt i skogen påvägen dit så andrenalinet ökade lite, men då gick det ju bara snabbare! (Y)
Varit i stallet 2 gånger, gick med Roquine i paddocken, innan vägrade hon låta mig sätta på tränset så jag blev tokig och stampade i golvet (haha), men till sist. Och efter när jag tagit av gick hon och dök ner i hinken full med äpplen, undrar inte alls hur många hon fick tag på....  knasfia, men jag tycker om henne så ändå!

nu ska jag duscha och kanske smörja lite bus på armar, blekfis där.
Och imorgon, stressa till stall, till frisör, tillbaka till stallet! men det blir nog bra :)
Beställt en höstjacka nu också som mamma tyckte jag skulle ha,
toppen och hoppas den sitter bra, inte så olivgrön som jag ville ha den men saksamma


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: