fix & trix

imorse åkte jag till stallet efter 6 på morgonen, snark...
Jag är så trött på skolan och lektioner, fy säger jag bara. Tur att brandlarmet gick, jag blev rädd och fick lite panik, haha.
Åkte till Avesta efter skolan med bruttorna så nu har jag köpt braxerna, känner mig som en tant med dom instoppade ibland, haha men vad säger att man måste ha dem så. Och mascara som behövdes sen åt vi mat, nacho tallrik muuums men fyfan vilka ägare, vem fan sitter och tar kort på gästerna liksom.

Nu är jag riktigt trött men sitter med ansiktsmask och ska sen plocka min bryn lite, fortsätta kolla på one tree hill och kanske bonde söker fru om jag orkar.

Imorgon skolfoto så jag är nervös, hoppas det blir bra!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: