take me back to the start

tjaaa.
jag orkar inte riktigt skriva nu heller, men jag har jobbat på om dagarna i skolan, i stallet och med lite bra löpning. Nu är hästarbetet för varje dag över, schööönt. Så nu ska jag vila några dagar därifrån kanske
Idag hade vi naturprov, vet inte hur de gick men jag glömde kolla en grej på korsningsschemat, det känns bajs
Nu är riskettan gjord också iaf, igår i 4timmar. Det var läskigt med alla filmer
Hoppas vi hittar på något roligt imorgon jag och mina vänner, det vill jag verkligen.
Toaletten ska börja rivas imorgon, vi ska göra om hela skiten.

Föresten det första jag gjorde imorse var att ta kort på änder på vår gård, det var så många.
Nu ska jag köra bil med pappa, tjooohejs!


ser den inte mysig ut?
Snälla gud hjälp mig att det går fort att göra om badrummet,amen


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: