deoxyribonukleinsyra

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Gud vad jag vill att min blogg ska bli omgjord nu!
Kollat idol också då, dåligt att dom bästa tjejerna ställs mot varandra. Nej inte sassa men dom andra 2. Och jag gillar weise, han är söt hehe
Nej jag orkar verkligen inte plugga, har iaf ridit daphne idag barbacka, blev nära en tårta till (Y) Någon gick i skogen på sidan där hon inte har ögat heller så hon upptäckte det sent, men jag var beredd iaf men jäklar va fult det måste sett ut, hon springer iväg och jag hoppar uppepå och klamrar mig fast ,haha.
Jag vill ha pengaar, va riiiiik. Jag tror inte jag bryr mig lika mycket längre om någon skulle ha lika något klädesplagg, huvudsaken är att jag kan använda/köpa det själv, man ska bry sig mindre. that´s good :)
Imorgon är det onsdag, efter det har halva skolveckan gått och det gillar jag.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: