höst

paus i idol just nu,nej nu börja det. Jag gillar att hon sjunger everywhere med yellowcard men hon är ingen favorit. har just käkat tortellini med papi och innan det bakade jag morotskaka, jag hoppas den blir god!
Råkade sluta lite tidigare idag, oops, men 2 timmar tidigare, det behövde jag för att hinna gå till frisören,stallet,springa,baka,plugga och idol.
Så jag har fått tid till frisören igen och lägga i färg, nu jäklar hoppas jag det blir bra! Sen gjorde jag klart i stallet och sprang en bit, jag blir så trött på min axel som får cp ont...
Tog faktis lite kort också plus bild på mina fina vänner och på chili från helgen






KOMMENTARER


tar den där bilden av dig. behöver ny profilbild på fejjan och jag var jävligt snygg där...

2010-09-27 // 20:38:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: