saknade te havs

hejsan hoppsan lillebror!
Här sitter jag, så himla sliten och har sovit massa och kollat one tree hill, hade varit kul om jag fått lekt med vänner.
Har iaf cyklat till Kylsbo idag och red arne med tess & poppe, skitabra, han skötte sig fint :) Dirr till nästa stall och mocka och linda om daphnes sår, så jag blev trött.
Ska iaf få kebab med bröd snart som syster och victor köper, muuuma. Sen ska jag röra fläsket lite mer och ut & gå med chilivippen, skönt att komma ut massa. Sen antagligen fortsätta kolla one tree hill, jag blir fast, kan ju faktis kanske basta också (Y)

Imorgon är det stall imorgon igen med någon sorts av hö pass, antingen kommer nytt eller gammalt ut, sen tänker jag försöka plygga.
Glömde säga att core/spinningen är nog det tuffaste jag gjort, coren gick ju lättare men spinningen, verkligen spinna på som attan samtidigt som man står eller sitter och vevar på, då blev man svettig. Så jag ahr träningsvärk än i överkroppen, typ vid revbenen.

tjamors

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: