tusenbröder

Äntligen äntligen helg! Nu sitter jag i en lägenhet och ska vara hundvaktis över natten åt chilivippen,bra då blir det mycket promenader men ska iaf hem och äta tacos om ett tag, fy satan i gatan så gott! Har tänkt kolla på tusenbröder filmen senare också med popcorn.
Det tråkiga är att vi busade så mitt armband från Grekland gick sönder, pärlor överallt mitt lilla favorit, suck.
Har även börjat med "hästjobbet" i stallet idag, ska dit varje dag i över 2 veckor och hjälpa till sådär nice. cash-in . Så jag hoppas innerligt jag hinner med plugget under den tiden.

Igår var det mys med tjejerna i Åvestbo, alla kunde vara med vilket var ovanligt, as bra! Så vi käkade ben & jerrys och pratade.
Har också fått höra att Nutsi ska bli bra igen, hon har varit dålig jätte länge nu och tror inte jag ridit henne sen i vintras nej. En sån lättnad för då kändes slutet så nära :)

KOMMENTARER


Åh jag älskar tusenbröder! ser om och om igen! Bra skådisar och grym regi+manus! :)

- gillar dock serien bättre än filmerna, tillagda scener där ju :)

2011-07-03 // 02:52:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: