byta ben, någon?

Ja angående rubriken så slänger jag upp en äcklig bild också, var ute och fotade igår, det började med att stigen var helt lerig, vilket mina vita converse också blev samtidigt som jag skulle styra cykeln och bära allt jag hade med mig, myggen älskade mig så de satt i stora flockar på mina ben, helt sjukt var det. Men tänkte ju inte mer på det då, det är så fint att ta kort där eftersom det blir på en äng och även en lite sjö eller vad man kallar det bakom. Till kvällen började det klia och jag använde salva, idag är det bölder, jag kan inte ens räkna hur många myggbett jag har.. Måste till apoteket och köpa en till salva för den jag har är snart slut, håller tummarna att det är borta till helgen iaf, annars mååste jag ha långbyxor vilket som.
Imorse blev jag utringd till konsum så tackade såklart inte nej, glad för allt jag kan jobba, får hålla tummarna att jag kan få en av tjänsterna vi kunde söka.. Just fan! Jag skriver just nu från min nya dator, en acer blev det och jag är nöjd, nu känner jag mig inte lika tom längre! :)

Imorgon ska jag på möte med adecco som jag fick som jobbcoach och därefter till stallet, sen får det visa sig. Blir så less på att inte göra mer kul saker med vänner..

KOMMENTARER


haha jäklar!

2011-08-18 // 09:29:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: