half baked

Tjoohej, denna dag har lidit mot sitt slut och denna dag har gått i ett.
Först var jag och fikade på elsas med Linnea och Eva som är mina gamla barndomsvänner, vi har inte träffats och pratat på flera år, så det var jätte trevligt. Innan det så matade jag änderna föresten, det är faktiskt jättemysigt, dom blir så närgånga och kunde ta ur min hand.
Sedan åkte jag över på spinning på arena med syster, var över ett år sen jag gjorde det men det var så mycket roligare nu,där och med han! Man blev så peppad och det är ganska coolt hur man kan kontrollera sin puls med ett pulsband, på väggen visades allas puls som hade band på sig men man visste ju bara sin egen, i början hade jag jäättemycket för hög men det var bara att ändra, sen att gå ner och öka i puls, pretty awesome. Det skulle jag kunna göra jämt, skitdrygt men skitbra. Jag skyndade mig hem sen och jobbade på konsum till 22.15, då var jag trött. Så nu äter jag ben & jerrys och kollar åå norska paradise hotel för att kunna somna sen.

Imorgon blir det att jobba och sedan fira nyår genom att laga god mat med mina kära vänner och kanske något mer, jag ska iallafall fota raketerna i år, det ska jag bara. Och jag blir ju nykter så det känns skönt

PS. vi har halva priset på naturgodis på konsm just nu pg.a leverantörsbyte, passa på!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: