brum brum bil

ligger hemma hos syster nu och har nyligen kollat på i rymden finns inga känslor och ätit kebabsallad, mys och Martin Wallström är så nice!
Ett skönt slut på en jobbig dag, vaknade upp och aldrig varit så trött förut och dessutom verkade alla lite på dåligt humör här & var. Men körlektionen gick bra iallafall, om jag körde stenhårt och pluggade skulle jag kunna ta om en månad trodde han men naaaa, det har jag inte tid för heller att nöta in all teori tror jag med allt annat plugg. Jätteglad att jag fick MVG på mitt historia arbete iallafall, första gången på aslänge så jag kan faktis få vara glad och säga det, som tog as lång tid att göra, tack inger!
Börjar känna lite ont i halsen men det skiter jag i så länge det inte blir värre, imorgon är det innebandyturnering hela förmiddagen med BF och efter skolan är det zuuumba! Och sen hoppas vi på tacobuffé också :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: