semla

illa va tiden har gått fort idag efter skolan, känns som jag bara har varit i stallet.
Red ut en kort sväng i mörkret med Daphne och Linnea som gick med sin häst.
Gjorde tacos när jag kom hem och nu ska jag äta semla och fixa klart med mina naglar och packa för fullt, orkar inte packa i så det gör jag imorgonbitti eftersom det måste vara klart för jag kommer inte hem innan för vi kör slagget hos sara, snaaart är vi där i trysil! Känslan att vara helt slut och med träninsvärk på fredag, det kommer kännas gött! Men rädd att det ska vara värsta snöovädret, snö ska det nog iallafall vad jag sett, vill inte tappa bort mina vänner i backarna! Mamma hade hittat snygga riktiga snowboardbyxor som är gråa så det tackar vi för.
 Imorgon har vi prov också, kul att jag hunnit öva...
Är sjukt less på plugg
Föresten bokade jag & lollo tid för baluppsättning hos frissan idag, skönt att det är bokat :)

KOMMENTARER


Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-06-03 // 09:01:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: