fagerstahäng

shoobre, sitter och kollar handbolls VM medans syster är och simmar, japp jag slaggar här inatt lika bra när jag har körlektion imorgon innan skolan, liite nervös är jag också. Och när jag får bestämma mat blir det ju såklart tacos så jag håller på och lagar ordning lite också, tänk att en sak kan göra en hel dag, sjukt. Gymmade efter skolan också med mina vänner, asbra men man pallar inte att det är så mycket folk där. Och föresten så var vi på "zumba" i onsdags i Fagersta, eller ja mer latinodans med reggae/samba och grejjer, men det var faktis askul! Trodde aldrig att det skulle vara mig grej för jag var väldigt skeptisk. Det känns så bra när man hittar mer saker att träna med, zumba,gym/simning, pilatesbollen,löpning och ridning lite kombinerat här och var, det lär ju bli superbra! :)
Imorgon ska jag rida efter skolan förhppningsvis, annars är inte helgen bestämd alls, skulle vilja ha något kul att göra
 Nej nu ska jag köra vidare, wrooooom hel med er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: