guldgalan 2011

Märkte just att man kan kolla på one tree hill s.8 på kanal5 play, asbra!
Men har ju inte sett säsongen innan så det är lite tråkigt. Men iallafall så kollar jag på fångarna på fortet just nu och sen är det p3 guldgalan såg jag på reklam, annars hade jag inte vetat om det och missat oskar linnros, håkan och familjen bl.a
Så tur har jag något att göra ikväll, städade mitt rum i över 2timmar tidigare idag för när jag väl börjar dammsuga tycker jag det är onödigt om man inte moppar golvet på samma gång, plus att jag pluggade historia arbete som är såå tråkigt & körde lite pilatesboll
Längtar lite till nästa helg så det kan bli lite roligare än detta.
Imorgon ska jag rida sen är det dans igen som är två gånger i veckan, måste bara prata ihop så vi har skjuts över?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: