home, where I wanted to go

äter popcon så jag spricker, jättekul fredag har nästan inte gjort någonting, jo var och red så det var skönt att komma ut lite i friska luften. Har jätteont nere vid sidan av smalbena när jag går, undrar om det är sen jag sprang på rullband igår men så illa har det aldrig blivit förut.
Körlektionen ´gick iaf aaasbra! Bra placering, ja bra koll på läget tyckte han, bara lite småsaker som ska ändras, PLUS allt sånt som vi gjorde som jag inte gjort förut, stopp i backe och grejer, jiiises.
Nu ska jag kika vidare på eva & adam som aaldrig förr, fan jag måste ju vara fan no.1 helt sjukt. Det hela började med att jag önskade mig den av Johan, en jag träffade från laxå och fick den i julklapp/födelsedagspresent när han var här för ca.2år sedan, sen dess har den nötits sönder, bästa någonsin!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: