tröttttt

var tog min plugghelg vägen? It went too far, pluggade inget alls.
I lördags var jag i stallet en stund, hade hunnit rida men det visste jag inte då utan var stressad. Sen for jag och lollo hem till max där han och sara var och även alexandra sen, spelade lite kort och så innan vi gick till nästa boende på floravägen där det är lite galet, jag hatar att jag inte minns allt jag säger, haha. Men hyresvärden kom och alla andra fick lämna placet och gå till en annan, det blev inte alls som jag tänkt mig utan kanske bättre så då var det skönt att slänga sig i en säng ska jag säga, asfiiiient
Åkte hem på söndagen och åkte till stallet och var jättetrött så jag sov någon timme sen så det blev inget plugg på hela helgen, illa jag som har en del...
Men igår efter skolan gjorde jag klart APU uppgiften, känns som det va år sen jag va klar med något så det var as nice. Men hatar däremot att åka buss, fler som satt är stog var det, inte minst att det är farligt så fattar inte hur svårt det ska vara att köra en större buss med fler säten eller sätta in extrabuss den tiden...
Lite pics från helgen som sara tog bjussar jag på





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: