going abroad

en skön träningsvärk har jag skaffat i låren efter att jag var ute och sprang igår, så det var lagomt skönt på jobbet.. Känns som jag setat i kassan hela dagen idag, men det gör inget för dagen gick fort och det var kul för jag fick höra av en norsk att jag ver en ängel när jag sprang efter med varor hon glömde.
Pappa kom in med ett papper till mig för ett tag sen, där var en resa bokad till fig tree bay i Cypern! skitglad är jag och det ska bli så kul att ta med systemkameran, så i slutet av oktober åker vi, och pappa fyller 50 :) Bara mamma och jag hemma så vi ska ta och beställa en varsin kebab med bröd för mamma sa att dom var bra, tjohej!

KOMMENTARER


åå va kul :D Jag ska också till cypern, fast i september! Men det beror på om jag hittar nån resa för mina sommarjobbspengar :P

2011-07-20 // 21:50:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: