juni juli augusti

hemma från en härlig festival som vi verkligen hade tur med vädret på.
30 seconds to mars, those dancing days, deadmau5, kan inte sätta finger på hur mäktiga dom var!
Det jobbiga när man varit på festival är att man träffat folk, men som man inte vet vad dom heter eller vad dom bor, det har stört mig innerligt men det börjar släppa nu
Var ju hur sliten som helst igår när vi åkte hem och just då ringde konsum och frågade om jag kunde jobba, så surt..
Haft ångest idag för det var så ovanligt att bara vara hemma och inte ha något att göra, men så pratade jag med min lilla kusin på facebook chatten och fick idén att fråga mamma om vi inte kunde åka dit, så jag bakade en kladdkaka och vi stack dit
Imorgon börjar jag jobba på riktigt, det känns skönt att ha något att göra och plus att jag har hand om en i stallets häst nästan hela veckan så jag hoppas på få in lite ridning

KOMMENTARER


Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-07 // 13:18:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: