submission

började 2 idag, sjukt skönt. Innan det hann jag med en springtur som var senast förra veckan så det behövdes. Jobbat till stänging och det var sjukt jobbigt idag, tror inte jag hann med mycket annat än att sitta i kassan, kunderna slutade aldrig välla in med svenskar,engelsmän och danskar speciellt eftersom det är dags för festival i norberg.Just nu känner jag bara usch! Är så trött på att vara här, jag är glad att jag har mitt jobb och träning osv. men annars då? pojkvänner och jobb som dom har vill jag hinna träffa dom.. jag saknar er

enda outfit bild ni får från mig är en träningsoutfit
 ps. mina tankar går till alla i Norge och till nära & kära till flickan från Avesta

KOMMENTARER


Vi ska nog hitta på något snart, nu har jag ju slutat jobbat :D Ska bara åka bort lite sen så är jag hemma :D

2011-07-27 // 19:17:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: