22 juni

Fortfarande inte börjat jobba än, skönt! Och tur för dom två senaste nätterna har jag somnat vid 4 för jag inte kunnat somna, väldigt dumt..
Iallafall så handlade en kändis av mig i måndags när jag satt i kassan och tränade, gerorge scott som är boxare! Riktigt tufft och jag tyckte väl att han såg bekant ut men fick höra efteråt att det var han, paff blev jag. Det är ett bra jobb för man får träffa så mycket människor utifrån, det kommer nog bli en bra tid, men en del jobbiga pass.
Snart är det dags för peace&love, om en vecka idag åker vi, trion och det ska bli fett!
Lekte med Melissa igår så hon klippte mitt hår lite, man tycker alltid det är så mycket fastän man bara toppar eftersom man tar bort dom långa slitna topparna, men det känns fräscht, så tack! :)

Var ju ensam hemma i helgen så jag ställde mig och bakade bullar för fullt och jag fick killbesök, vi började iallafall dricka till slut och åkte till gm till kära idorna, och det ångrar jag inte alls, för det kom massa kul folk. Sen blev det en och två hela efterfester så natten var lång, kom hem vid 5 och hade en riktigt trevlig natt/morgon i fagersta, jag älskar spontansaker!
Snart är det midsommar och vet fortfarande inte om något händer, uppdatera mig någon?
Ja det är så tråkigt att alla vänner är helt off nu, nu när man vill hitta på saker plus att jag vill att det ska bli stekarsol, för länge sen!!

KOMMENTARER


jag är inte off. jag är så on man kan bli! sen att jag måste jobba är ju en annan femma.

2011-06-22 // 16:23:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: