Fred & Kärlek

vad gör vi? nu, kör vi eller?
Imorgon far vi, eller om några ynka timmar. Jag är nervös och jag vill inte att det ska regna i slutet av festivalen.
Och alla som säger att det är bättre att jobba och tjäna pengar än åka till peace & love, släng er i väggen jobba gör man när man kommer hem, världens upplevelse OCH pengar!
Men iallafall, jag är ledsen för jag vet att coldplay just haft sin spelning på WTAI nere i Göteborg nu, kärlek.. Varför kan dom inte bara stanna och spela på p&l också?
Packar iordning det sista imorgon, ska försöka tömma mobilen och kameran på lite saker nu och sedan försöka sova, krama min bästa kisse oliver extra mycket inatt eftersom jag ska sova flera nätter utan han i min säng.
waaaaaaaaaaaaaaAAAaaAAa!!

KOMMENTARER


Emma

Ha det så jävla roligt utan mig :( Vi får se om vi kanske ses någon timme iallafall :)

2011-06-29 // 00:23:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: