kill the director

jag hatar att ha tråkigt på kvällarna, jag tog iallafall tag och tog en kvällspromenad tidigare med musik i öronen, man behöver göra så ibland man får så många tankar.
Skulle lika gärna kunna börja jobba nu för att ha mer att göra, men det är nu jag ska ta vara på tiden och dels träna. Har skrivit upp mitt schema, det är rätt tufft men det ska jag nog klara av, snart blir jag lika sysselsatt till augusti kan jag säga.
Var över en sväng till avesta idag och fyndade rea, eller ja två rea plagg och ett för vanligt pris, jäkligt nöjd över shortsen jag hittade på rea, plus att det var storlek 36!
Kanske ska nämna två repliker jag redan sagt när jag setat i kassan "har du minneskort" och " vill ni ha glass" istället för har du medlemskort och vill ni ha kvittot, kul jag är ..... :)))

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: