vädret är så olämpligt

eftersom datorn lagga ihop, som den gjort säkert 10gånger idag så tänker jag inte skriva om, så jävla skönt när jag köpt en ny!!
Nu är det iallafall över, och fort gick det. så synd att vi kom närmare varandra i klassen när det var så kort tid kvar, så nu hoppas jag bara vi hittar på saker ändå
Iallafall så har jag inte gjort ett skvatt idag, ett till sommarjobb ringde, det är så kul att man inte kan säga ja, eller iallafall antagligen inte, det visar sig imorgon.
Kör första intruduktionsdagen imorgon på konsum och sätter mig i kassan några timmar, vet inte hur mycket det är jag kommer ihåg ifrån praktiken, det jobbiga är att lära sig nummer på grönsaker och frukter, men det sitter ju sen

ni kanske undrar vad det där är? det är en av mina fiffiga små högtalare som jag fick i studentpresent ihop med en bas som ser ut som ett ufo typ, haha. Sen kan man pausa och sänka och höja på dom små högtalarna, är väl någon typ utav touch. Nej men faktiskt, dom är så jävla bra!

denna ring från rock by sweden - laila bagge fast i svart fick jag av min kära syster i studentpresent, läste nyss att det är äkta swarovski kristaller, hur über är hon inte då?!


KOMMENTARER


FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo http://feliciaaulen.blogg.se/

Ställ en fråga på det just DU vill veta.. finns det något hemligt jag bär på..?

TA REDA PÅ DET NU! Varje dag kommer ett nytt erkännande publiceras i kateogorin FowZie's Erkännande. Finns inga gränser när de gäller frågor, nu är det dags för 100 % ärlighet!

(tänk dock på att det är ETT ERKÄNNANDE, inte en frågestund som "favoritfärg")



direktlänk: http://feliciaaulen.blogg.se/2011/june/fowzies-erkannande.html

2011-06-14 // 22:17:12

Skit fin ring!

2011-06-14 // 22:28:00

Bli inspererad på hur du enkelt och smidigt gör en nagelring! Har du bloglovin kan vi gärna följas åt :)



LOVE

2011-06-14 // 22:42:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: