bra smärta

Jag tänker inte röra mig mer idag, jag borde inte behöva träna på en månad och det känns som mina muskler överallt på kroppen ska spricka, jag är biff.
Intensiva dagar har det varit, praktiken tog slut och sen iväg till stallet och rida i fredags och på lördagen red jag igen och ganska intensivt på skogen med massvis med galopp, där började träningsvärken i lår och rygg..
Igår kväll/natt jobbade jag på puben portan, vi hade faktis earth hour där och släckte ner alla lampor och tände ljus, supermysigt. Något glas öl & drink gjorde jag men skickades upp till hotellet i samma hus där det var bandkväll så det var fullt med folk så hjälpte till där och var servitris & plocka glas och grejja, grymt skitigt efteråt när vi städade men det var kul att få träffa människor :) Klockan 3 åt vi sallad och jag gick hem, snacka om sen kväll, pengar rullar in!
Nästa månad då men hoppas det blev en liten summa iallafall.
Vaknade 12 idag och red ut med Linnea, roligt roligt :) min kropp är inte van att rida så intensivt och tre dagar i rad, men det är najs massvis med träning, så jag skippar zumba
Nu tänker jag inte skriva mer men det var inte ens kul, ska vänta in big brother klockan 9 och sen sova gott förhoppnignsvis!

bläblä, varför inte jag?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: