cancel on me

aaaaajs va ont jag fick i benen, var för ett tag sen ute och sprang efter stallet och eftersom det var så länge sen och jag sprang längre än av man ska då plus att det är så hårt på isen så fick jag riktigt ont i benen och fötterna, undrar hur de känns imorgon..
Känner att det är dags att komma igång med löpningen nu men jag vill kunna springa i skogen vid stallet, det är perfekt och lite terräng också.
Blir så trött på att jag får ont i kappmuskeln som jag haft problem men så jag kan inte slappna av när jag springer.
Iallafall, idag på praktiken har jag gråtit. Höhö jag fick skära grönsaker inkusive rödlök till inlaggd sill så de bara spruta ur ögonen och hoppas inga kunder såg mig. Märkt att man får mycket skärsår påfingrarna av praktiken också, öppna alla kartonger hit & dit.

Igår var jag i skolan istället för praktiken, det var bra för nu är en engelska sak och en till klart. Var också och plockade ögonbrynen på lagunen, snacka om behövligt.
 Sen gick jag en promenad med solglasögon, jag vill ha värme och gräs


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: