kom sommar kom!

Praktiken på konsum är slut, det är tråkigt.
 Men vi får allt se om jag återvänder dit i sommar kanske, det vore jävligt skönt!
Bjussade på en morotskaka som fick toppbetyg, jättekul :)
Föresten så pratade jag med 2 kunder, den yngre kanske var minst 25 och pratar om kattmat, mina katter och att dom hade en igelkott hemma(?) haha. Iallafall, så efter ett tag häver sig den yngre ut " du va ju ganska söt" Jag kom i chock och skämdes så sa bara nej och skrattade och fortsatte packa upp varor, snacka om pinsamt. Men det var kul för det är verkligen inte varje dag
Igår var jag på bio med mamma,syster och hennes kille på "hur många lingon finns det i världen" Den kan jag verkligen rekomendera, väldig bra och jag ville grina massa när jag satt där. Idag har det varit världens finaste väder, vaknade tidigt och var ut på en timmes hundpromenad med chili innan jag gick till stallet, borstade hästar ute i solen och jag fick fräknar, jag får nog mest av alla i sommar, huhu vet inte vad jag kommer tycka om dom i år. Eftersom mina katter är inne på vintern har dom inte fått varit ute än, och dom ville så gärna ut så jag tog ut dom en i taget i koppel så dom fick komma ut lite, ja tyck jag är knäpp eller vad som men jag gör allt för mina kitties ;) Lite tråkig kväll, men det är skönt att bara vara hemma så jag har faktiskt städat rummet och nu tänker jag äta kiwi och smaka mango (Y)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: