passion för ekologi

usch usch usch var förkyld jag gått och blivit nu då...
Iallafall föresten så var vi ju på Rebecca & Fiona förra helgen, det var grymt, dom är grymma. Strömmen hade gått i hela huset hemma hos oss då så jag drog mig till killvän och hans bror innan vi gick vidare på förfest. Star var väl inte det roligaste stället, hade dom haft två våningen öppna hade jag nog gillat det mer.
Denna helg har bestått av, så kort minne så jag knappt minns. Jo jag var i Avesta med lollo! Köpte ett linne och en byxdress så det känns skönt, ska lägga upp bilderna på det jag köpte i Västerås föresten ju. Sen måste vi kollat film eller något för jag minns inte, och simsamme kom som sällskap sen så var vaken till ca 5.. då var jag trött.
Nej jag kommer inte alls ihåg lördagen, jag är sjuk.. Kan ha varit i stallet iallafall, sen kom louie och käkade kebbe med mig och vi drog till portan, "the place". Eller inte, men det var väl mysigt att träffa vänner och spela lite kort. Så igår vaknade jag halv 2, det har jag nog inte gjort på aslänge helt galet.

Nu har praktiken börjat som är i 3veckor, mina två första veckor börjar jag på konsum, tycker det är jättekul att plocka upp varor, höhö. Och sen vet man hur trevlig personalen är där.
Ville ju ut och springa nu jag men är så snorig och ont i halsen så ligger i sängen med en kopp te istället, rätt trött i bena ändå av att gå runt hela dagen i affären men det är ju bra träning

tummen upp att man alltid får snygga kläder på konsum (Y)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: