puss & snusk

HalliHallå, angående min rubrik så är det för jag var på en föreställning igår som hette precis sådär, med 5 ganska unga människor som stållade sig om sex osv.  Men duktiga var dom :)
Efter det var vi från stallet på italiensk buffé på portan, inte jättemycket jag åt där som är så kräsen mot typ skinka och sånt därnt, men det var trevligt.
Sn övningskörde jag över till Fagersta till systers lägenhet men åka och kollade en fest med en vän martin, i nyktert tillstånd och det var det värt men det var kul att se dom som inte kunde stå ett steg ute på marken där det var så sjukt halt.
Nu sitter jag här och småstädar lite, ska baka och dricka kaffe men jag gissar att det blev en aning starkt.  Senare kommer mina vänner hit så ska vi äta tacos och kolla på melodifestivalen, som jag bara sett andra chansen på då the moniker hade en rolig låt som man blev glad av, och nu har jag märkt att christoffer hiding som var favorit från idol sjunger med i swingfly´s låt så nu måste jag ju kolla på han!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: