home is where you heart is

Sitter och slöar i systers lägenhet, har dammsugit och diskat lite för snart ska vi bege oss hem till Norberg! Gud de känns så länge sen jag var hemma, är inte van.
Nu är praktiken på Olsbo också slut, kan väl säga att det är en skola för handikappade barn eller vad man ska säga, och väldigt grova handikapp. Det kunde kännas både sorgligt men man blev så himla glad av dom små kottarna! :) Personalen tror en blev kär i mig så mycket som han kolla på mig hela tiden, haha lite roligt
Resten av dagen kommer bestå av stallet, ska förhoppningsvis rida också om jag kommer ner i tid, så trött på att jag inte kommer på några roliga vägar när snön är kvar..
Har bytt p-piller också, yasminelle heter dom nya som jag blev tipsad av en hudterapeut och ska tydligen vara bra mot akne och med mindre hormoner som jag hoppas är bra, det känns kul med lite byte och hoppas det hjälper
Föresten kom ett nytt bandsläpp med bl.a lykke li och jimmy eat world, hur grymt är inte det!
Jag vill partajaaaa


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: