bang bang you're dead

Denna dag har varit speedad hela tiden, var ner till stallet och är glad att jag gjorde det när jag gjorde, jag hann springa i skogen där innan och när jag kom hem så började det regna från ingenstans. Hundpromenader har gjorts och en zumba pass, jag känner mig aktiv idag. Ska snart iväg till hunden igen eftersom han är ensam, hoppas hon har bigbrother där bara.
Mästarnas mästare på tv och jag håller på att dö av spänning, men ingen kan väl rubba Stenmark, han är ju störd i allt.

Imorgon är det vattenkrig i skolan också, hoppas många vet om det och är med på det!
Dessutom tror jag det var då vi skulle bjuda och äta tårta för alla barnens dag, det vore ju lite gott
Nej det var allt, jag är väl föör tråkig

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: