visste du att..

tänkte att jag ska dela mig med er genom att berätta lite puckade saker om mig som kan va kul att veta, vad vet jag!


- Jag poppar nog popcorn minst 2 gånger i veckan
- Jag kan inte rapa
- När jag gjort nummer 2 spolar jag alltid 2 gånger för jag tror att det ska få lukten att försvinna fortare, haha
- Förut var jag alltid duktig på att somna på lektioner så det togs upp på utvecklingssamtalet
- När jag hyvlar ost tar jag alltid bort första skivan för jag tycker den känns äcklig
-När jag ahr tråkigt så duschar jag
- Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, jo kanske men vi sa det aldrig
- Jag är väldigt efterklok och tänker varför sa/gjorde jag inte så?
- Fetaost och ananas är det godaste jag vet
- Jag älskar djur
- Jag hatar insekter som grodor och sniglar
- Coldplay och Kent har alltid varit mina favoritband
- Jag kan vara blyg i början när jag lär känna nya människor
- Jag gillar kläder med mönster & färg mycket
- Jag har problem med en muskel vid skulderbladet
- Många gånger känner jag mig ensammast på jorden
- Jag är väldigt sårbar, bara program som oth & biggest loser kan få mig att gråta
- Har skapat en ny vana att jag går in och duschar när jag festat
- Jag är duktig på att bli intresserad av fel killar, ja dåliga!
- Jag pluggar som bäst när jag har musik så nära som möjligt, dvs i hörlurar
- Att redovisa är det värsta jag vet, illröd tomat, skakningar och sådant sabbar allt
- Jag har nästan alltid en film på när jag ska sova
- Jag är väldigt kräsen i matväg, jag äter inte skaldjur, knappt fisk & knappt något kött men köttfärs,korv,kebab och lite sådant funkar
- Jag är en skojjare som tycker om att skämta om kanske för mycket
- Jag kan vara en dålig förlorare
- Jag är duktig på att slarva bort saker
- Jag är också duktig på att göra saker i sista sekund
- Jag gillar att baka
- Jag är helt värdelös på att rita 

erkänn liiiiiiiiiite kul?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: