don't run away when it's calling from the edge

var ute på en liten springtur, var verkligen sjuuukt länge sen, skärpning. Men tiden räcker inte till, som idag har jag jobbat också. Jag trodde det bara var på fredag jag hade något att göra men jag kom ju på att jag ska jobba i fagersta på ons,tors också, och ett samtal idag ledde till att jag ska jobba där imorgon också, efter matten och före bion, för nu ska vi äntligen kolla på breaking dawn och skojja inte vad man längtat! Ska kanske kolla senaste filmen idag så man kommer ihåg lite, men jag måste ändå somna i tid för imorgon är det en hektisk dag med mycket jag ska hinna med.
Vädret visar mulet och snöfall på söndag och måndag, jag håller tummarna. Jag vill faktiskt ha snö på julskyltningen och när den stora granen sitter uppe på byn!
Agerade ju chafför efter jag jobbat i lördags, 6 körningar fick jag iallafall ihop, det är rätt najs med lite pengar och övning för mig, dom flesta var ju inom fagersta hit och dit så det var skönt, mindre skönt att komma hem vid halv 4. Såg nyss att grinchen går på tv på lördag föresten, julkänsla!

Nej nu ska jag koka färdigt min pasta till salladen jag ska äta senare med tomat,avocado,gurka,fetaost osv. sounds great huh? Måste faktiskt skriva önskelista också, men jag kommer inte på så mycket att önska sig, hur kan det bli så?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: