CV, körkortsteori, matematik b.. och Eva&Adam

Som rubriken lyder så består min kväll utav det, men det är bra för ett cv måste jag dels ha klart till nästa vecka och matteprov som jag också har. Planen var ju att hitta på något några stycken, men vi kom aldrig på vad och orkade inte riktigt åka till Västerås igen. Ja, vi var till västerås idag jag, syster, victor och patrik. Amanda och jag gick först in på affärer vilket dom inte uppskattade, ehe. Så där bytte jag en skjorta och fick istället med mig ett nagellack, en söt t-shirt och rutiga pyjamasbyxor, fedt. Och på ikea handlade jag för över 500, över 600, jeeesus. Men det var bra saker! Dels kuddar till sängen, superfina! och sängkläder. Plus att jag köpte masssa ljus, och presentaskar som jag ska göra fina julklappar till ett par stycken som förblir hemligt. Måste komma på mer saker att lägga i dom än det jag köpte nu. Jag gillar att vara påhittig och generös och ge bort saker som uppskattas.
Det ska komma bilder på prylarna så småningom sen! Sen käkade vi på donken innan vi drog hem, jag hade riktigt ont i fötterna sen men det var det värt.
Shoppingen slutade inte där utan när vi kom till Norberg så åkte vi till konsum och piggade upp sofia och micke som jobbade, skönt att ha min lediga helg!  jag skulle köpa mörk choklad och hämta min matlåda som jag glömde kvar. Köpte också ett rött ljus där, vi har 25% på alla blockljus så passa pååå!

Justja, fick reda på schema lite över juletiden, så jag ska jobba på julafton wohoooo! Nej men det gör inte så mycket, feeeett med pengar och dessutom har vi bara öppet till 2 så man missar ju inte dagen så direkt, inte ens kalle anka! Tror vi var kanske bara fyra stycken som jobbar då, mysigt, vi som inte har småbarn. Sen skulle jag jobba på nyår också på dagen, om jag ville. Det beror på om det händer något men blir det så misslyckat som tidigare år så gör det inget, då vill jag bara vara hemma.

KOMMENTARER


åååh, önskar jag också hade tid att vara lite pysslig.



sv men ja, allt handlar om stress just nu :( vill åka utomlands och sola, sova, börja leva!

2011-11-13 // 13:33:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: