du är nu nummer tre i kön, var god vänta

Nu har jag ringt försäkringskassan för första gången i mitt liv, angående utveckingsersättning eller vad heter det? har inte pappret här men ersättning när man inte jobbar iallafall, hade tydligen gjort en miss och skrivit på den för tidigt så jag måste skriva på igen.
Imorgon är det fredag, underbara fredag! Men jag ska jobba.. 12 till 22.15, skönt va? Jag böt pass istället för på lördag för jag vill så gärna ut med mina fina vänner som alla är hemma i helgen, så jag hoppas det är värt och att alla är med! Ska också ringa förskolor imorgon som ringt när jag var utomlands och förklara varför det varit avstängt eller varför jag inte svarat, är så rädd att dom inte vill ringa igen annars, så jag vill vara trevlig och förklara.
Varit i stallet efter jobb, tog en promenix med en häst och nu tänkte jag städa mitt rum, ser ut som katastrof efter resan..
ska även vara charktant nästa vecka på konsum några dagar, det är faktiskt riktigt kul har varit där lite förut också, så tre arbetsdagar planerade. Men jag vill jobba i fagersta på förskolor också, jag har faktiskt saknat det
Nej nu ska jag ta tag i lite mer i mitt liv

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: