I gurantee you boom

Inatt drömde jag en massa om konsum, det var kaos, fullt med kunder och jag gick bara ifrån kassan för att fixa mjölkkylen, personalen snackade skit om varandra till mig helt knäppt.
Iallafall, igår tittade jag på den sämsta filmen jag sett, kids hette den. En kille som bara ligger med oskulder typ, och sen lever dom värsta pundarlivet bara halva filmen. Och sen visar det sig att han har HIV som han smittar vidare, så sjukt dålig och killen ser ut som värsta tönten med gigantiska jeans, den är ju från -95 så det säger väl en del..

Jag vill inte jobba idag, för det ska flytta in två fyrbenta till syster och victor idag som kommer från två olika håll, två grabbar. ÅÅh gud så jag längtar, kan ju hoppas att någon behöver skjuts ikväll för isåfall åker jag över dit efter jobbet. Men innan det ska jag åka över och plocka upp syster och Annirene så ska vi kika in Åvestbo julmarknad, tråkigt utan snö bara.
Nej nu ringde en snäll kille så ska åka dit och få en skiva bränd till bilen, ingen annan som vill ju.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: