"jag får lära mig åka slalom, det kan inte vara så himla svårt.. först åker man åt ena hållet sen åt andra och så vickar man på stjärten hela tiden"

Javisst, ett citat av Lotta på bråkmakargatan, jag sitter och kollar på Astrid Lingrens jul som jag köpt, men blev lite ledsen att den bara var en timme.
Om precis en månad idag fyller jag år, woho! Måste iväg och köpa julklappar nununu!
Jobbat idag, skönt. Sen har jag äntligen satt upp julstaken på mitt rum, jag var nog sist.
Globen i fredags var roligt, musse vann inte som jag trodde.. det bästa var att salem al-fakir satt i raden framför oss, helt galet! Hann sova ca 4 timmar innan jag skulle jobba på konsum dagen därpå, och igår så jobbade jag också på första advent, vi bakade lussebullar syster och jag och då.. då kom första snön! Men det hinner försvinna men jag vill ha massor.
I helgen var vi ut, jag tycker att det var riktigt trevligt, det enda dåliga var att jag halkade i någon som måste varit vääärsta lervällingen, hela mina jeans var leriga i arslet och hela bak, hela jackan bak, väskan,tröjan och mina vita tygskor var bajsbruna, det kan man skratta åt nu men då var jag ledsen för jag ville inte skämmas på gm, men det gick bra ingen tänkte väl riktigt på det. Tiden gick fort som vanligt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: