jag vill hinna andas

vart är mitt liv? Just nu hinner jag inte stressa ner, en dag som denna var kaos
Jag jobbade först till 1 sen cyklade jag som en dåre till stallet som jag lovat att fixa för jag skulle med bussen 2 till fagersta och uträtta ärenden, sen träffade jag saris en sväng och var sedan hemma hos syster och gav presenter och en säng, sen somnade jag på soffan där
Nej ärligt talat, jag har förut mycket att göra, jag hinner inte lägga ner tid på stallet i lugn & ro, på träning, träffa vänner, städa mitt rum och på plugg som jag egentligen skulle vilja göra. Nu är det bara jobb jobb lite teoriplugg, men det är så mycket mer jag måste hinna med, jag gör inte det. Jag mår bajs för jag hinner inte alls träna eller plugga matte, hur ska jag klara ett matteprov nästa fredag? Känner inte heller att jag får så mycket tillbaka som jag borde för vissa saker. Skulle nog behöva åka bort en vecka till, eller bara kunna få säga nej till allt förutom jobb så jag hinner med det jag vill, jag hinner inte ens ta en liten promenad typ!

usch fy skam, imorgon är det första mattelektionen på länge, den beräknas sluta halv 12 så imorgon blir det en sån dag som idag, jag hatar det, jag ska hinna ner till stallet innan jag börjar jobba 1 till 22.15, jag hinner inte åka till stallet nu det finns ingen tid, tyvärr, men jag måste för jag har lovat
Blev ledig från jobb på onsdag men så blev jag inte det, fick en annans tid på konsum så ska jobba då också iallafall, och även i charken på fredag, jag hinner ju aldrig vara på förskolor! Men jag är glad att dom inte ringer som idag när jag absolut inte kan, helst inte den här vecka alls, och föresten så trivs jag så bra på konsum. Jag hoppas att jag kommer iväg till IKEA på lördag iallafall med syster & victor, behövligt!

Nej nu var det bara massa oro, nu ska jag lägga mig och kolla på tv


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: