KÖRKORT!

helt grymt helt otroligt, jag har fått körkort!
Inatt kunde jag inte somna, jag vred mig åt alla möjliga håll. Det har varit strul i ca. två veckor med trafikverket och teoritesterna har legat nere i hela Sverige, men dom trodde det skulle funka till idag, och det gjorde det uppdaterade sidan igår, i alla städer utom Fagersta och två till var det fortfarande avstängt, hur stor är chansen? Jag blev så sjukt ledsen för jag ville inte behöva boka nya tider och vänta jättelänge, därav det bittra inlägget igår. Som tur var ringde dom på kvällen igår och sa att vi skulle få göra testet i Västerås istället, det var menat att vi skulle göra test och körning samma dag i Fagersta. Så 6 imorse samlades vi vid trafikskolan ett gäng bra tjejer och brummade över för test, trött? Ja, vågade inte trycka på avsluta knappen men vilken jävla lättnad när jag väl gjorde det, kan nog tacka lite att jag råkade sätta mig vid just dator nr.11 som är en bra nummer enligt mig. då var halva inne liksom när det var klart, jag kände verkligen att nu har jag det här i mina händer.Jag blev inte nervös förns precis när jag skulle in i bilen på uppkörningen, kolla alla lysen och sen brumma iväg, men det gick bra ändå och jag klarade mig, fast jag fick blackouter så fann jag lösningar. Fick fina present av körskolan, ett nyckelband och den berömda "mattias trafikskola" tröjan, hehe. Kändes helt sjukt när pappa klev ur bilen och jag körde iväg själv, så jävla skönt!

Imorgon ska jag hinna baka en morotskaka har jag tänkt dårå och bjussa den på konsum, och bilen ska jag ta dit!



KOMMENTARER


sv: Jo det kan vi väl :) Jag ska till stockholm för återbesök på måndag med mami, men vi skulle ju kunna ta någon dag efter det, bara det blir innan den 7e när jag drar till Thailand ;D

2011-11-18 // 15:21:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: